Job 62 van 148


Report this listing

Solliciteren



Boekhoudkundig medewerker met passie voor IT


Functie

Functie omschrijving:

  • Je maakt deel uit van ons Finance, HR en Legal team
  • Je werkt nauw samen met de boekhouder en bent in staat taken van hem over te nemen
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de sociale media
  • Je bent het aanspreekpunt binnen je team voor administratieve vereenvoudiging en digitalisatie van processen

Hoe zal je takenpakket eruit zien?

  • Je zal de aankoopfacturen boeken
  • Je zal optreden als aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers
  • Je zal op termijn de credit-control voor jouw rekening nemen, na een interne opleiding
  • Je neemt taken over bij afwezigheid van de boekhouder zoals o. m. de bankverrichtingen inboeken, orderbevestigingen beheren, de kredietverzekering opvolgen
  • Je denkt mee over hoe je bestaande processen kan optimaliseren en digitaliseren
  • Je helpt de verschillende teams in het zoeken naar IT-oplossingen binnen hun domein
  • Je assisteert HR waar nodig

Jouw profiel

  • Je kan zelfstandig werken, je bent een echte problem solver die vlot kan schakelen, tevens ben je loyaal en betrokken
  • Je kan als energieke persoonlijkheid perfect multitasken
  • Je beschikt over een bachelor diploma Bedrijfsmanagement - Accountancy of een master diploma Handelswetenschappen (of gelijkwaardig)
  • Je hebt een passie voor IT
  • Je bent gedreven in het uitwerken van oplossingen voor vereenvoudiging en digitalisatie
  • Je werkt precies en nauwkeurig
  • Je bent een echte team player en zorgt ervoor dat de productflow goed en efficiënt verloopt

Ben jij net afgestudeerd of heb je reeds ervaring binnen een gelijkaardige functie achter de rug?

Klinkt een gevarieerde functie met een intense opleiding binnen een no-nonsense KMO iets voor jou?

Aarzel dan niet om te solliciteren, je bent de persoon die we zoeken!


  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...

Aanbod

  • De collega's zorgen voor een degelijke interne opleiding bij de opstart,
  • Via evaluatiemomenten bekijken we samen hoe de functie kan evolueren,
  • Je krijgt kansen om, volgens je interesses en kennis, door te groeien,
  • We bieden je werkzekerheid in een voedingsbedrijf in expansie,
  • Een aantrekkelijke wedde en extralegale voordelen,
  • Leuke collega's, korte keten aankopen, af en toe een feestje
  • Je komt in aanraking met alle aspecten van het operationele proces

Solliciteren

Caroline Beyens
09/218.77.80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht